Tumult.

Det har hänt lite för mycket idag. Allt var så himla bra imorse, fick mycket gjort på tidningen och var iväg på en helt grym intervju. Satt på tidningen och skrev och pratade med Lennart fram till 3 tiden, gick och träffade världens bästa C sen gick jag hem och tände ljus och tänkte att jag skulle skriva klart tentan. Sen ringde han, min underbara granne jag hade på Odengatan, han har blivit dålig och frågade om jag kunde ta hand om hans hund, jag sa ja, klart jag kan. Bara sådär, utan att ha en lägenhet, hur löser man sånt? Jo man ringer en Anders som är snäll och som kan tänka sig hyra ut sin lägenhet, ska titta på den imorgon och om allt känns bra kan jag flytta in efter jul, hunden kommer i samma veva. Sen börjar mitt kontrakt på tidningen den 1 januari. Kanske att det kommer att lugna ner sig lite då, hoppas. Nu har jag precis ätit köttfärsbiffar med stuvad vitkål (!!) och nu ska jag snart gå ut och traska lite. PUSS

Kommentarer

Populära inlägg