Helvete vilken jävla skitmåndag.

Idag är en sådan dag då jag bara vill hänga mig, alltså på riktigt. Gör nog slut med ungefär allt snart. Precis som så många gånger förr, ingenting funkar fan för mig. Letar efter kickar hela jävla tiden, blir aldrig nöjd. Jag har fått en lägenhet, i ett gammalt hus med öppenspis, precis som jag alltid velat, men vad fan ska man göra då? Orkar inte vara nöjd i 3 månader tills jag måste flytta igen. Måste hitta något långvarigt nu. Stadga mig någonstans. Börja någonstans. Man kanske borde lämna denna ångestfyllda plats egentligen, lämna alla människor som gnager i hjärtat, det är kanske då man börjar leva på riktigt. Mina känslor går som i intervaller, ibland känner jag allt, ibland inte ett jävla skit. 

Nädu
dricka lite kaffe - gråta en skvätt - och skita i hjärnans impulser till kaos. 

Kommentarer

Populära inlägg