Den klassiska söndagen.

Hej vänner. Idag har jag gjort sådant man gör på söndagar, tagit en långpromenad, ätit lunch ute och handlat på Ica. Nu sitter jag och tittar på UFC, faktiskt, första gången någonsin, och om det inte var för att jag var å fruktansvärt trött hade jag nog tyckt att det varit riktigt intressant. Jag får nog ge det en till chans när jag är lite piggare. Snart ska jag laga köttfärssås till N & M sen blir det äntligen Bron, längtat hela veckan (!!)

Annars har jag haft en riktigt bra helg, i fredags var Catja, Joel och Eva här och drack vin sedan gick vi till puben och lyssnade på musik. Igår var jag och N på middag i Vallhov, åt riktigt god mat, drack vin och splade TP, riktigt roligt, vi avslutade kvällen med en vända på puben och 8an! Imorgon är jag på redaktionen hela dagen, har en del jobb inplanerat i veckan, ska bli galet roligt. Känner på mig att ungefär hela den här veckan kommer bli hur bra som helst.

Kommentarer

Populära inlägg