Fin morgon.

God morgon! Sitter på Sveavägen och äter frukost. Sjutton vad underbart det är att kliva upp sådär två timmar innan man måste, göra frukost, tända ljus och titta på Nyhetsmorgon.


Den här veckan jag har varit i skolan, vi har filmat och redigerat, idag ska vi ha filmvisning, känner mig sjukt nervös, jag har huvudrollen och att se sig själv på storbild är väl inte speciellt roligt. Annars så var jag på tidningen en sväng i tisdags. Förra helgen firade jag även den här fina tjejen som fyllde hela 3 år, mosters hjärta. Även E börjar bli stor, kryper och grejor.


Förra fredagen gjorde jag en ny tatuering och bättrade på min uggla lite grann. Det blev bra tycker jag, dock är ingen av dem klar. 


Idag kanske jag svänger förbi tidningen en sväng i eftermiddag, planera den kommande veckan kanske. Imorgon har jag tänkt vara ledig faktiskt, bara slappa runt, springa lite och städa kanske! Imån kväll kanske det blir soffhäng eller en pubrunda, det lär visa sig. Hoppas ni har haft en bra vecka och får en bra helg. PUSS

Kommentarer

Populära inlägg