Slut som människa.

Jag vaknade strax efter 12 inatt, svettades, skakade och kräktes. Alltså jag vet inte varför, men jag tror jag stressar alldeles för mycket just nu, och äter alldeles för dåligt. Låg på badrumsgolvet och kände mig helt livlös fram mot 4 tiden innan jag krälade mig till sängen och fick ett par timmars sömn. Idag har jag gått runt och haft riktigt jävla ont i magen hela dagen.

Kommer till tidningen strax efter lunch efter en förmiddag i skolan, berättar för Lennart att jag är helt slut i kroppen, att varva skola och jobb var jobbigare än jag trott, trots att det är hemskt kul så orkar jag verkligen inte alltid prestera 100 procent.
"Du har utvecklats så mycket på de här veckorna, du förtjänar lite ledighet så var hemma nästa vecka du" Alltså vad glad man kan bli, och vad värt det känns att ta helg nu och bara fokusera på skolan nästa vecka.

Nu har jag helg i alla fall. Imorgon ska jag tatuera mig hela dagen sen ska jag fira ett födelsedagsbarn. På lördag ska jag fira ett annat, mitt gohjärta blir hela 3 år, alltså tiden. På söndag ska jag bara vara. Om magen inte bråkar med mig tror jag denna helg kan bli helt fabulös.

Kommentarer

Populära inlägg