Torsdag och snart semester.

Hej. Jag sitter och räknar ner till morgondagen. Äntligen ska jag få lite semester (igen). Imorgon får vi middagsbesök så då ska vi grilla, för en gångs skull ska det vara sol. Hoppas den håller i sig hela helgen. På lördag blir det bio på kvällen, jag ska se Paper towns! Nästa vecka kanske det blir en tur till Uppsala och förhoppningsvis en tur till stugan i Söderhamn, om vädret tillåter. Jag ska även försöka tvätta lillens kläder, hämta barnvagnen och köpa det lilla jag har kvar att handla. Längtar så mycket efter min lilla knodd! Jag har även hittat en vagga från "Naturvaggan" som jag suktat efter så himla länge. Den befinner sig just nu i Skåne men förhoppningsvis är den hos mig på Smedsgatan nästa vecka. Jag har även köpt en molnmobil till den andra vaggan som hänger inne i sovrummet, plus ett nytt bäddset, kommer bli så mysigt!
Idag efter jobbet ska jag träffa Jessica, vi ska gå en sväng på loppis och eventuellt fika. Mysigt! Ikväll ska jag tvätta och ta en promenad.

Kommentarer

Populära inlägg