Söndag, semester och brödbak.


Hej. Det är söndag och jag behöver inte ställa något alarm imorgon bitti. Så himla skönt med semester! Dock är vädret som det är, men idag gör det faktiskt ingenting. Jag dricker kaffe, bakar bröd och strosar runt hemma. När brödet är klart tänkte jag lägga mig i soffan och läsa några sidor ur uppföljaren till Att föda ett barn. Älskar serien!
Igår var jag, Nils och min pappa iväg på en gårdsloppis i Jäderfors, sen åkte jag och Nils tillsammans med Linus ut i skogen för att plocka svamp och blåbär. Hittade en hel del faktiskt! På kvällen började vi titta på en ny serie, Power. En maffiaserie men inte riktigt i samma klass som Sopranos, men helt okej ändå! Ikväll blir det att fortsätta titta på serien och kanske äta lite godis och så. Resten av veckan har jag lite smågrejer inplanerat men inget större projekt, rätt skönt ändå. Kan ta dagen som den kommer!

Kommentarer

Populära inlägg