Regning torsdag.

Hej. Det är torsdag och regnet har öst ner i stort sett hela dagen. Men nu ser det ut att ljusna. Jag är trött men försöker hålla mig i skinnet genom att ha eftermiddags/kvällsplaner. Det är oftast det som får mig att orka arbeta en hel dag, att ha något roligt att göra efter jobbet. Idag ska jag iväg en sväng på loppis+centrum och ikväll blir det promenad eller en tur till Parkbadet för att simma några längder. Imorgon är det äntligen fredag och helg! Ska försöka ta det så lugnt som möjligt i helgen, och försöka sova. Känns som jag sovit dåligt hela veckan, har långt ifrån sovit färdigt när klockan ringer på morgonen. Sen är det bara en vecka kvar innan jag får vara ledig i två veckor, är så peppad! Nu ska jag fortsätta att skriva lite om hockey, jag jobbar ensam denna vecka så då måste man sköta både sportsidorna och polisrapporten, not my cup of tea!

Kommentarer

Populära inlägg