Tillbaka i vardagen för ett tag.

Idag började jag jobba igen. Dock är det bara i två veckor, tack och lov. Vecka 31 och 32 har vi semester igen. Och då ska vi bara slappa! I lördags kom jag hem från Alcudia, jag och mamma har haft en bra vecka, soligt och varmt. Mest bara slappat hela dagarna. På ett sätt är det skönt att vardagen är tillbaka, men promenader, träning och bra matvanor. Imorgon ska jag även åka och köpa ett träningskort på Parkbadet, tänkte börja simma lite. Gjorde det varje morgon i Spanien, riktigt skönt. När det gäller jobbet känner jag mig rätt trött, inte alls så sugen på att jobba. Men det är väl bara att hålla ut antar jag. Just nu tittar jag på Det tredje ögat och äter middag. Spännande serie faktiskt! Men jag tänkte ta en paus och fixa lite i köket nu. Mitt kök var nämligen så gott som klart när jag kom hem i lördags, så himla fint är det! Imorgon går jag in i vecka 31, en graviditetsuppdatering ska ni få senare!

Kommentarer

Populära inlägg