Vad är grejen egentligen?

Försöker att andas. Bara andas. Inte tänka på något annat i världen, bara göra det som man behöver göra för att överleva. För det är väl det som är grejen med livet, att överleva. 
Varför lägger man då 85 procent av energin på att tänka på saker man inte kan påverka, eller sådant som aldrig kommer att hända, istället för att bara andas och ingenting annat.
Så-jävla-tröttsamt.
I stort sett det ända som får mig att inte säcka ihop är mitt jobb. Jag menar inte att jag trivs som handen i handsken, det gör man nog ingenstans, men det ger mig någonting.
Jag lär mig mycket, och mitt jobb uppskattas. Den kicken är rätt fin.

Jag går och lägger mig tidigare på kvällarna, så att veckorna ska gå snabbare. Det är ju helt jävla sjukt. För vad fan väntar man på då?

Kommentarer

  1. gor det du tycker om att gora, se framat det blir battre, detta kan inte vara foralltid, du ar en underbar manniska idan och fortjanar allt det basta i livet, levc och ta for dig! <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg