Snart helg, igen.
Onsdag, snart är det helg igen. Alltså? Det är ju lite sjukt egentligen, hur fort tiden går. Snart är det vår och då blir allting bra, lite så måste det ju vara. Igår var jag och N på Ikea, köpte säng och åt mat, avslutade kvällen i soffan framför Pistvakt, och idag blir finaste lille Ludvig tre år, dunkar lite extra mycket i hjärtat, på lördag ska jag mysa med grabbarna hela kvällen. På fredag kanske det blir bio och någon öl, helgerna är så uppskattade nu. Ser fram emot nästa vecka och mat med fina Sanna på Olearys och till mars när jag och bästa Frida ska på Nicole Sabouné i Gävle. Fint att ha saker att se fram emot, grädden på moset skulle ju vara om jag och N kom iväg till Portugal, riktigt fin start på våren.

Som om inte det vore nog så byter jag gata i februari, för en liten stund, eller för evigt, det vet man aldrig. Trevligt ska det bli i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg