Sista dagen.

Hej. idag är det sista dagen på 2012, det här året har gått så fasansfullt fort, jag kommer ihåg precis vad jag gjorde förra året den här dagen, vi hade middag hemma hos mig i Vallhov, det var kanske den mysigaste kvällen på länge och vi spelade TP, åt ostbricka och drack god öl, och kramades. ingenting är sig likt, på bara ett år. så-stor-förändring.

.. det sägs att den man är med vid tolvslaget kommer bli en viktig del av ens liv i framtiden, det är sant. jag var med F, och idag har den tjejen borrat in sig djupast av alla i mitt hjärta. man måste förlora något för att vinna något annat, right?

nä den här dagen ska bli bra, inga nostalgi-tankar och tårar. man måste ju blicka lite framåt också, 2013 kan omöjligt bli sämre än det här skitåret, omöjligt. Nu ska jag duscha, titta på Boardwalk Empire och laga något god lunch innan jag ska göra mig i ordning för kvällen. jag hoppas verkligen ni får en fin avslutning på året. puss och kram mina fina.

Kommentarer

  1. åh fina du, blir nästan lite tårögd. Vill fira in det nya året med dig vännen, du är så viktig <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg