Livet genom telefonen.


Vaknade upp förra lördagen och åt en rejäl frukost, innan jag begav mig till Sandviken för att fira jul ett par dagar med min fina familj.



Tilde var julfin och glad, älskar dig tjejen.


Min fina bästa mamma.


Och bästa pappan förstås.


Fick två böcker av pojkarna som jag velat läsa ett bra tag.


Männen i mitt liv <3


På juldagen vaknade jag och tittade på den här fina filmen som jag fått av Tilde i julklapp, kaffe till det förstås.


Läsa horoskop..  och bli tankspridd.


Var lite nere där en stund, så mycket i skallen just nu. men det blev så klart bättre när juldags-gästerna anlände. 


På onsdagen var det dags för Lotto, jag förväntade mig storvinst men vann inte en krona.


På kvällen i onsdags begav jag mig hem till Gävle igen, och hittade den här fina lappen på köksbordet. 


Igår åt jag kräftsallad och tittade på Boardwalk Empire, dör vad bra det är. På kvällen såg jag Mammas pojkar på bio, den var inte så pjåkig den heller. 

Kommentarer

Populära inlägg