Förklarar härmed krig mot mänskligheten.

Alltså jag fattar inte. så fort det går bra. så fort man mår bra. då ska det hända något så man bara åker rakt ner på botten igen. jag-fattar-inte. har jag gjort någonting? blir jag straffat? "du är för snäll" så någon åt mig. det är verkligen så. man kan inte vara trevligt mot människor längre. snäll. glad och allt det där. det-går-inte.

Man kan ju inte bara göra så? man kan bara inte göra så mot mig. för mycket skit på för kort tid. det-funkar-inte. kanske borde stoppat tiden där i april när jag inte bodde här. när jag inte var såhär. när jag kände mig tryggast i världen. jag är så himla skör nu. liten och bortkommen.

Jag känner mig trygg med honom. men han är ju inte nära alltid. kan inte fly hela tiden. måste klara av saker och ting själv. men-det-går-ju-inte. vissa stunder känns det som om den här världen inte är gjord för mig. hör inte hemma här. vill-bara-bort.

Snälla. rör-inte-mig-igen.

Tack och adjö.

Kommentarer

Populära inlägg