Minnesvärd helg, minst sagt.

Hej. Nu är jag hemma från en minisemester med K + familj, vi har åkt båt och hängt lite i Helsingfors, shoppat, ätit och sådant. Trots en fruktansvärd storm, vågor på strax över 9 meter och åksjukan från helvetet har det ändå varit en fin helg.

Man blir lite smått bortskämd när man är borta ett par dagar, känns lite halv tråkigt att det är måndag och vardag i morgon igen.. grupparbete + tenta + jobb är det som gäller den här veckan.. men på fredag hoppas jag att jag får andas ut lite grann och se fram emot lite lagom tempo fram till jul..

Sedan jag kom hem har jag tvättat, promenerat och legat i sängen och tittat på Bron. Nu ska jag göra mig en kopp te till Solsidan, sen blir det lördagens avsnitt av Downton Abbey. sen kan jag lova att jag sover gott. Kändes som att det var nödvändigt att ta en liten återhämtnings dag idag innan man kickar igång den här  stressiga veckan. Puss

Kommentarer

Populära inlägg