Måndag och slut på helgen.

Hej vänner. Då var helgen slut, men inte är jag ledsen för det, eftersom jag har haft en jätte fin helg. I fredags jobbade jag till 21, mötte upp F och E och umgicks med dom en stund, innan tröttheten tog över och jag begav mig hemåt och tittade på bra serier.

I lördags bara myste jag runt hela dagen, tittade på Portkod 1321 och fikade i sängen, tills mot kvällningen då jag begav mig till stan för att gå på bio med fina N, vi såg Callgirl, mycket bra. Gårdagen spenderade jag hemma i Sandviken, med mina pojkar, föräldrar och en saknad vän jag inte träffat på hur länge som helst.

Nu ska jag gå ut en stund och promenera, sen ska jag ta mig till skolan för en föreläsning, osäker om det blir jobb senare idag, det lär visa sig under dagens gång. Annars så ska jag städa, plugga och dona lite efter föreläsningen. Är det för tidigt att sätta upp julstjärna? Är ju ändå bara 6 dagar till första advent.. hoppas ni får en bra start på veckan finisar. Puss hjärta.

Kommentarer

Populära inlägg