Fredag och trubbel-tankar.

Hej. Min dag började med att alla Mumford & Sons biljetter tog slut innan jag hann haffa en.. blev så ledsen att jag började gråta! Men humöret ändrades snabbt efter en tur till skolan för en ny kurs, som faktiskt verkar intressant, har ju så fina kurskamrater också, puss på er. Sen har jag nog skaffat mig ett jobb också, håller alla tummar och tår för att det ska gå bra. Men varför känns det så tungt i hjärtat när det egentligen är bäst?

andra jobbiga saker som befinner sig i mitt huvud just nu:
- när man inte riktigt vågar för att man är rädd att göra någon besviken?
- när man vill att tiden ska räcka till men den aldrig gör det?
- när man borde vara lycklig men istället tänker på allt som kan gå fel?
- när man precis börjat ta sig själv i första hand och plötsligt har någon annan i sitt liv?

Åh. vilket helvetiskt virrvarr av trubbel alltså. Men är så glad att jag ska träffa min fina familj imorgon i alla fall, och mina fina trollungar som jag saknar så fort jag inte har dom i min närhet ♥ men jag hoppas ni får en jätte fin fredag. jag känner mest för att vara full och ramla omkull så huvudet får sig en smäll och släpper alla trubbel-tankar. Puss så länge.

Kommentarer

Populära inlägg