Fullt upp och mest trött hela tiden.

Hej och ursäkta för dålig uppdatering.. men jag måste erkänna att kombinationen studier och jobb gör att jag inte är hemma speciellt många timmar om dagen och när jag väl befinner mig i min lilla stuga är ögonlocken alldeles för tunga för att blogga.. men imorgon är jag faktiskt ledig från både skola och jobb, guldvärt.

På fredag ska jag på begravning och sedan direkt iväg på jobb till 21.. kanske inte den bästa kombinationen direkt, men jag hoppas att känslor inte tar över allt för mycket. Lördag och söndag är jag ledig, och hoppas på bio och sådant mys med fina Nina.

Nä nu ska jag lägga mig, för att vakna upp till en ledig torsdag, lyxfrukost, förmiddagspromenad och lugn och ro, laga god mat och strosa runt i raggsockor, alltså vad man uppskattar lediga dagar när man jobbar! Hoppas ni har och får en fortsatt fin vecka. Kram!

Kommentarer

Populära inlägg