En helg i världsklass.

Hej vänner! då var det måndag igen, jag hoppas ni har haft en fin helg, för det har jag! I lördags tog jag med mig G och åkte till Åshammar så han fick busa med T, medan jag umgicks med mina fina syster.
På kvällen hade jag och mamman myskväll. vi lagade god mat, promenerade, tittade på bra tv hela kvällen, åt chokladglass och delade kudde, jag tycker om dig så mycket.

Igår tog jag en promenad på morgonen sen vid lunchtid åkte jag och pappan och handlade innan han skjutsade mig till Gävle och hjälpte mig med sådant där som pappor är bra på, du är bäst. På eftermiddagen var det städning och tvättning som skulle göras.. och på kvällen kom en fin person hit och myste med mig. det var väl det? Nu ska jag snart ut och promenera, gå förbi affären en snabbis sen är det färdigställning av tenta som gäller.. sen vill jag bara läsa hela dagen.. hoppas ni får en bra start på veckan. PUSS

Kommentarer

Populära inlägg