Inställd föreläsning blev en kaffe hos finast.

God eftermiddag! Min föreläsning blev inställd idag, fick jag reda på när jag redan befann mig där, attans tänkte jag först.. innan det slog mig att jag kunde åka hem till F istället, så det gjorde jag.. vi har druckit kaffe, pratat och haft det bra, E kom också förbi, mycket trevligt. Kom hem för en stund sedan efter att ha sprungit in på Willys en snabbis på vägen hem, tror jag ska laga någon god mat ikväll.. tips? Apropå ingenting så sitter jag fortfarande och väntar på det där samtalet,  annars så har jag städat och fixat lite sedan jag kom hem! Måste ta tag i min byrå och garderob snart också, måste rensa då det är ö-v-e-r-f-u-l-l-t med kläder.. men jag tror det får bli morgondagens mission.. för resten av den här dagen ska jag bara andas. Hoppas ni mår bra. PUSS

Kommentarer

Populära inlägg