Helgens trevligheter.

Hej. har en klassisk fixarsöndag här hemma. det innebär tvättning, städning och stora mängder kaffe. det känns faktiskt helt okej med en sådan dag ibland. och ikväll ska jag laga någon god mat och titta på någon bra film. gå och lägga mig tidigt så man är pigg imorgon.. jobbar 07-16 (!!!) men det ska nog gå bra! Har även lyssnat på The Kinks hela dagen idag, och beställt nya tygpåsar.. tror jag ska fortsätta shoppingen med att beställa nya skor! Min midsommarhelg har varit fin, i fredags spenderade jag hela dagen i Åshammar, med min fina familj. på kvällen åkte jag till Storvik där det vankades grill och öl med fint folk. Igår blev det också grillning, denna gång hos Berg på stan. mycket trevligt var det. somnade i soffan vid 11 tiden. känner mig något utvilad idag, faktiskt. nä nu ska jag fortsätta med fixet. hoppas ni har haft en fin helg. puss&kram

Kommentarer

Populära inlägg