"Du borde ge upp kärlek"

Hej. tillbaka i Forsmark för några dagars jobb. känns splittrat. men som tur är är jag ledig väldigt länge sen. det ska bli himla skönt. har haft ett par fina lediga dagar. träffat vänner, njutit av solen och druckit godricka. fredagen var dock mindre trevlig. att få ord kastade i ansiktet som bara borrar sig rakt in i mitt trasiga hjärta, bara sådär. det kanske är sant. det han säger. men det gör fortfarande ont. värker liksom. aja. det gör nästan ännu ondare att sitta och tänka på allt ont. så det ska jag sluta med nu. när jag kommer hem på tisdag kväll kommer jag vara lyckligast. för då ska jag börja njuta av sommaren. på absolut bästa sätt. ungefär. nä nu ska jag hoppa in i duschen sen titta på några avsnitt av Modern Family. ha det fint, fina ni. Puss

Kommentarer

Populära inlägg