Fredagslista.

har du fått någon ny bekantskap den senaste tiden? Absolut, flera stycken faktiskt, som har borrat sig in i mitt hjärta något galet, och det är jag så himla glad för.
upptäckt någon ny musik? God is an astronaut (!!!) och Dropkick Murphys.
gjort något oväntat? Allt som man inte planerar är väl oväntat, jag har sagt upp mig från jobbet som jag ville ha så gärna, det var svårt. men jag har insett på senaste tiden att man måste lägga sin tid på någon man tycker är roligt och givande, pengar har ingen betydelse då.
planerat något stort? Stort och stort, men i höst ska jag köpa en lägenhet i alla fall.. om det blir i Sandviken eller någon annan del av världen är ännu oklart, en bil står också på inköpslistan.
gjort någon stor förändring? Jadu.. försöker hela tiden ändra min uppfattning om kärlek, det som jag har haft så in i helvete svårt för den senaste tiden, en förändring jag jobbar på, varje dag, hela tiden.
upptäckt någon ny serie/film? Modern Family, alltså jag dör vad bra det är.
tappat kontakten med någon? Jag är så ledsen över att jag inte träffar F allt för mycket nu för tiden, det gör ont i hjärtat på mig, men hon kommer alltid var hon som är hon.
fått tillökning i familjen? JA! lille Emil, han bara kom och förändrade hela mitt liv, ungefär.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg