"Kom ihåg mig då"

Hej. söndag. ångestdagen. i alla fall förr. jag känner inte riktigt samma sak nu, faktiskt. har börjat se söndagar som en extradag då jag bara kan ligga i soffan och kolla på serier och dricka te hela dagen, för det får man. och det är ungefär det jag ska göra idag. plus att jag ska städa och tvätta och lite senare måste jag åka och handla, kylskåpet ekar verkligen tomt just nu, lika så min mage.

På tisdag börjar jag på mitt nya jobb, där jag kommer att vara kvar till sista augusti. jag hoppas verkligen att jag kommer trivas, med tanke på att jag ska vara där ett bra tag. vad händer annars? midsommar, nästa helg. då ska jag spendera dagen i Åshammar med finaste ungarna, mat och traktoråkning, som vanligt. vad som händer på kvällen är ännu oklart, och jag tänkte nog försöka hålla det så.

Över till den här helgen då.. i fredags satt jag hemma och tittade på serier tills jag fick sms av Patrik där vid 8 tiden, då begav jag mig till puben där ett gäng människor befann sig. jag har nog inte haft så roligt, eller varit så glad på mycket länge. drack god öl, sjöng Winnerbäck med trubaduren hela kvällen (observera att vi ska repa i veckan tills nästa helg) sen när Andreas tyckte jag hade fått i mig för mycket eskorterade han mig hem, somnade ungefär direkt.

Igår var jag mest hängig hela dagen, tror det är någon sjukdom på G, som inte riktigt vill bryta ut. låg i soffan hela dagen och tittade på Modern Family. På kvällen traskade jag till Kungen för att träffa fina vänner och lyssna på Patrik. dock gick jag hem relativt tidigt, somnade i soffan med en kopp te, direkt. Nu ska jag greja lite här hemma, och hämta tvättet.. hoppas ni får en fin söndag, utan ångest. Puss

Kommentarer

Populära inlägg