Onsdag och ny snö utanför fönstret.

Men jag vet inte
vet ingenting egentligen
orkar ingenting
men vill så mycket
blir stoppad hela tiden
spärrar och gråter och klagar.
vill inte.

.. har så fruktansvärt mycket i skallen just nu. vet inte vad jag ska börja bearbeta. det är som ett virrvarr av tankar, saker som måste förändras och göras. bara tanken gör mig trött. nu ska jag i alla fall gå ut och promenera med M, fina du. sen måste jag ta tag i allt innan jag ska åka till jobbet. imorgon är jag ledig, då ska jag utföra lite ärenden och fixa. och har jag tur kanske det blir en tur till Kungsberg på kvällen. snart är det helg också. veckorna går så himla fort. vilket bara är positivt för mig. på fredag blir det jobb och födelsedagskalas för F och S. grattis tjejer ❤

Kommentarer

Populära inlägg