En söndag utan söndagsångest.

Hej vänner. då var det söndag igen, för att summera helgen med ett ord: fin! i fredags jobbade jag till 21  sen spenderade jag resten av kvällen i soffan framför Lincoln, toppen bra film förresten. Igår gymmade jag på morgonen, jag har precis börjat gymmat och hittills tycker jag det är hur-kul-som-helst.

På eftermiddagen handlade jag och städade innan F hälsade på mig på kvällen, vi åt god mat, drack vin, dansade och mådde allmänt bra. Kvällen avslutades på Interpool, det var trevligt! Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute och gått en sväng och handlat, nu ska jag lägga mig i soffan och titta på lite filmer.. ikväll kanske jag åker hem till mamma och pappa en sväng!

Den här veckan ska jag bara jobba måndag och tisdag, lite halv tråkigt, men men! På onsdag ska jag på utbildning inför mitt nya jobb som vikarie inom grundskolan här i Sandviken, skönt med lite omväxling, kommer dock sakna kaffedoften från mitt nuvarande jobb! hoppas ni har haft en fin helg. puss

Kommentarer

Populära inlägg