Fem saker som..

Upprör dig
1: Personer man tidigare avundats så-himla-mycket, men som visar sig vara riktigt okänsliga svin.
2: Människor som lämnar.
2: Regniga fredagar.
3: Tidiga morgnar när man märker att kaffet är slut, p-a-n-i-k!
4: Personer som inte respekterar äldre människor, hallå? dom har levt så mycket längre än dig.
5: Blaskigt kaffe.

Gör dig glad
1: Mina syskonbarn. dom liksom lyser upp hela min tillvaro när dom inte ens är i närheten.
2: Fredagsnätter när man är sådär lagom berusad och glad.
3: Min bästa vän.
4: Mamman och pappan. alltså jag vet inte vad jag hade gjort om dem inte var här.
5: Äventyr.

Du älskar
1: Kaffe.
2: Glada människor.
3: Skeda.
4: Titta på välgjorda filmer.
5: Perfekt stekt halloumi.

Låtar som du drogar för tillfället
1: Kite - My girl and I.
2: Niki & the Dove - Winterheart.
3: Sonic Syndicate - Turn it up.
4: The Knife - Silent shout.
5: Sufjan Stevens - Chicago.

Du gjort idag
1: Vaknat.
2: Ätit frukost.
3: Tittat på Nyhetsmorgon.
4: Borstat tänderna.
5: Klätt på mig träningskläderna inför en förmiddagspromenad.

Händer i helgen
1: Ikväll ska jag bli lagom berusad med min bästa vän.
2: Imorgon ska jag eventuellt åka skidor.
4: Äventyra!
5: Träffa mina syskon + syskonbarn. ❤

Kommentarer

Populära inlägg