Nu var det längesen

Precis som rubriken lyder så var det minst sagt längesen jag lämnade några avtryck här i bloggen. Tiden har helt enkelt inte räckt till. Sen vill jag skriva om intressanta ämnen också, vilket jag inte har hunnit tänka på, mitt i allt som vardagen innebär. Vad vill ni läsa om? Men jag tänkte i alla fall svänga förbi och säga hej och att jag hoppas allt är bra med er där ute i cybervärlden. I helgen är jag gräsänka då sambon ska iväg på svensexa (inte hans egna), vad jag och Astrid ska hitta på är lite oklart än, men det blir nog middag hos mormor och morfar, cykling, lek ute och en hel de mys i soffan. Om en vecka åker jag till Kroatien med jobbet, då kommer jag alltså att var ifrån dottern i fyra dagar, känns tungt. Men visst sjutton ska det bli härligt att sova, äta långa frukostar och strosa på soliga gator. Vi hörs snart igen.

Kommentarer

Populära inlägg