Så kommer våra juldagar att se ut:

Julen är min favorithögtid, faktiskt. Den är mysig, god och full av glädje. På julafton kommer vi faktiskt att vara hemma hos oss, det är första gången, och det ska bli riktigt spännande, om än litet. Det är bara mina föräldrar och Nils föräldrar som kommer, och det ska bli skönt. På juldagen så kommer vi att vara hos mina föräldrar med hela stora familjen, då blir det full rulle. Men det är förstås roligt att träffa alla. På annandagen så beger vi oss istället till Gävle (tror jag) för att träffa Nils föräldrar och syster med barn. Det ska bli mysigt. Nils syster bor i Tyskland så vi träffar dem inte mer än två gånger om året..
Lite senare i veckan ska jag åka till mosters grav och önska henne god jul. Fina Maria, att du inte fick stanna kvar hos oss längre. 

Hoppas ni också ser fram emot julen lika mycket som jag gör, och tar hand om varandra!

Kommentarer

Populära inlägg