Årets sista dagar.

2015 börjar nå sitt slut. Oj vilket år! Kanske det mest händelserika året jag varit med om. Från att få ett plus på graviditetstestet till att ha min Astrid i famnen. Vilken resa, och tro det eller ej så längtar jag faktiskt efter en till graviditet, så här i efterhand var det en riktigt häftig resa, trots att jag inte mådde så himla bra de sista veckorna. Ser verkligen fram emot att ge Astrid ett syskon. För att summera julen så blev den inte som jag tänkt det. Jag vaknade upp på julafton och var lycklig och förväntansfull men fick väldigt tråkiga besked vid lunchtid, min moster hade somnat in på natten, alldeles för ung. Det finns ingen bra dag att gå bort på men julafton måste vara den sämsta. Det blev ingen god jul och det kändes så himla fel att äta julmat och dela ut julklappar på kvällen, när jag visste att mina kusiner fått den sämsta julklappen man kan få. Först nu har jag smällt det hela, men kan fortfarande inte riktigt förstå varför. På annandagen träffades vi hemma hos mina föräldrar och rådde om varandra. Nu är julen över och den stundande nyårsaftonen är på intågande. Vi ska till Angelica, Robin och Ellie och äta trerätters och dricka bubbel och umgås som bara vi kan. Men först ska jag få finbesök av bästa Frida idag, saknat henne så mycket!

Kommentarer

Populära inlägg