Snart första advent.

Dagarna går så fort. Trots att jag inte gör mycket alls i veckorna så känns det som om det alltid är fredag. Den kommande helgen kommer kännas extra speciellt, det är ju första advent på söndag! Medan Astrid sover så pyntar jag och gör julfint (känns lite tidigt men ändå). jag längtar så mycket till jul. Nu är klockan snart halv tre och klockan halv fem ska vi iväg och titta på ett hus i Västanbyn, ska bli spännande. Sen blir det middag och tv resten av kvällen. Resten av veckan har jag lite smågrejer inbokat, träffa Angelica på fredag och på lördag ska vi eventuellt till Julia och Fredrik i Gävle om min förkylning ger med sig, vill så gärna träffa deras lille Ebbe <3. Så kul med kompisar som också har barn. Förra veckan träffade jag inte en människa på hela veckan, alla jag känner jobbade eller var upptagna, jag längtar så mycket tills jag kommer iväg på öppna förskolor och sådant, få träffa andra mammor. Kanske att vi provar nästa vecka, men jag tycker ändå Astrid är lite för liten ännu, och hon vill sova hela tiden, vi får se helt enkelt! Astrid växer så mycket, förra veckan när vi var på BVC med henne vägde hon 5200 och var nästan 60 cm lång, två steg över kurvan, min lilla tjej blir så stor (stoppa tiden någon). De senaste nätterna har hon sovit på mitt bröst, bara för att jag vill ta vara på den här tiden nu när hon är så liten..

Kommentarer

Populära inlägg