Inte lika shoppingintresserad som mamman.

Dagarna går och jag blir mer och mer förälskad i min dotter. Idag har vi varit i Valbo en sväng (väldigt kort då Astrid inte är sådär jätteförtjust i att shoppa, synd för mamman). På vägen hem åkte vi förbi Ica och jag köpte ingredienser till eftermiddagens bak, nämligen nyttiga bars med nötter och torkad frukt. Perfekt mellanmål som faktiskt mättar. Efter det har vi bara varit hemma, Astrid har sovit lite grann och jag har plockat lite, börjat rensa ur storlek 56, hon växer så det knakar och har redan stl 62 på mycket kläder. Jag har också hunnit beställa lite pysselprylar, pärlor och tråd som jag ska göra hjärtan av och ge bort till jul. Satsar på lite egengjorda julklappar i år, så som fröknäcke och julgodis. Så himla mysigt att pyssla ju! Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men på onsdag blir det ett besök till BVC och på torsdag kommer min kompis Madde hit en sväng. På fredag ska Nils iväg med jobbet på kvällen. Nä nu ska jag duscha innan kvällen ska spenderas i soffan. Puss

Kommentarer

Populära inlägg