När man är uttråkad en tisdag istället för att bara njuta av lugnet.

Hej.
Det är tisdag och jag har ingenting planerat förrän klockan 15 idag. Ser man till hela veckan så har jag mycket planerat, jag kommer garanterat att få ihop mina sidor. Men just när det blir en förmiddag utan någonting så blir jag så himla uttråkad, istället för att spåna idéer, leta material, dricka kaffe och planera nästa bilaga och bara njuta innan onsdag och torsdag då det inte blir en lugn stund.
Svårt det där. Men jag tror i alla fall att jag ska skriva en krönika, det var längesen nu och jag har faktiskt varit lite sugen på det. Får se om jag får ihop någon. I eftermiddag ska jag på firande av Sverigefinländarnas dag på Kulturcentrum innan jag ska iväg på yoga vid 17. Ikväll ska jag fixa i vårt tomma rum och bara mysa med hjärtat.

Kommentarer

Populära inlägg