Idag tar jag inte helg.

Hej.
Det ska verkligen bli jätteskönt med helg snart. Vanligtvis är jag ledig på fredagar men imorgon ska jag faktiskt jobba lite. Efter jobbet idag ska jag åka och storhandla (kylen ekade tom igår) sen kanske förbi stans bästa loppis om jag hinner. Ikväll blir det nog promenad med Madeleine och om jag hinner sa jag även träffa Hanna. Så mycket att göra och så lite tid. I helgen har jag inga planer, mysa med hjärtat imorgon och på lördag blir jag nog bara hemma och tittar på Melodifestivalen. På söndag ska jag och Nils till min syster på middag om hennes barn är friska (de fick magsjuka idag). Nä nu ska jag jobba vidare en stund innan det är dags för lunch, som jag faktiskt inte ser fram emot eftersom det inte var speciellt gott igår lär det inte vara godare idag, ja ja så är det ibland.

Kommentarer

Populära inlägg