Fryser och fingrarna men snart får jag cykla hem.

Hej.
Det är måndag och jag fryser om fingrarna. Elementet på mitt kontor är dåligt och generar knappt någon värme alls. Men om drygt två timmar får jag cykla hem. Ska skriva klart protokollet från bostadsföreningens årsstämma och sen laga torsk och äggsås. Ikväll ska jag gå ut och gå med Hanna. Jag har haft en fin helg, allt som allt. I fredag var jag bara hemma, julpyntade och myste runt i pyjamas, och i lördags jobbade jag en sväng på dagen och var på födelsedagsfest på kvällen. Igår var både jag och Nils rätt hängiga. Tog en promenad annars låg vi mest bara i soffan hela dagen. PÅ kvällen tittade vi på en ny serie som börjat, Blå ögon, väldigt lovande, och läskig.
Nu ska jag jobba lite så att jag kan gå hem sen. Jag antar att veckan går lika fort som vanligt, hoppas.

Kommentarer

Populära inlägg