Midsommarhelgen är kommen.

Hej fina ni. Längesen jag kikade in här, har fullt upp med jobbet och allt annat som hör till vardagen. Men nu tar jag snart några dagar ledigt, imorgon är det midsommar och jag ska till Åshammar och fira med min familj, äta lunch och åka traktor. Annars ska jag bara ta det lugnt i helgen, var längesen jag kände ett sådant behov av att bara vara, ligga i soffan och titta på Barnmorskan i East End och äta lösgodis.
På söndag ska jag åka till Gävle och äta middag och gå på bio med Frida, har inte träffat henne sen i mars så det ska bli väldigt trevligt att få umgås lite med henne. Filmen vi ska se har varit minst sagt efterlängtad. Boken The Fault In Our Stars är så himla bra.
Nä nu ska jag jobba vidare en liten stund, innan det blir restaurangbesök med kollegorna. Sen hemgång, hoppas jag. Kanske hinner ta en loppisrunda innan jag ska handla någon god mat till ikväll. Puss på er, och hoppas ni får en fin midsommarhelg.

Kommentarer

Populära inlägg