Tisdagstankar #1

Det händer inte så mycket här just nu. Men i min skalle händer allt. Och stannar. Jag har flyttat hem till Vallhov. Börjat plugga filmvetenskap. Och skaffat en praktikplats på Annonsbladet. Annars så letar jag lägenhet för fullt och funderar över tatueringen jag ska göra nästa vecka. Allt det där är så himla bra. Men det finns så mycket som är så himla dåligt just nu också. Jag har ont i magen. Har ångest. Är stressad och känner mig inte alls någe pepp på framtiden.

Trots att jag har så himla mycket att se fram emot. Det är jobbigt det där. Det verkligen gnager i mig. Vad handlar allt om? Varför står jag och trampar den här helvetesgropen ännu djupare. Mörkare. Jag dricker för mycket. Spenderar för mycket pengar. Gör fel saker. Söker alldeles för mycket uppmärksamhet. Gör människor ledsna. Gör mig själv ledsen. Känner mig ensam när jag har människor runt omkring mig. Hur fan ska man göra då?

Alltså detta är fan inte värt. Inte värt ett skit.

Kommentarer

Populära inlägg