Tisdagstankar #1

Trodde jag skulle slippa det här när jag blev sängliggandes i 1 vecka strax innan jag och Sanna åkte på Krökbacken, men icke.. har varit dålig till och från hela tiden sedan dess, och nu har jag varit sängliggandes sedan i lördags igen, fick åka in akut till hälsocentralen igår efter lite tjat, faktum är att de gett mig fel medicin, det har inte alls varit någon allergi jag tampats med, därför inte medicinen har hjälpt, logiskt nog. Nä jag har haft en inflammation i ansiktet, främst ögonen, tydligen. Det har slagit slut på hela mig, jag bara sover och är febrig mest hela tiden. Så igår fick jag andra mediciner, hoppas verkligen att det ska bli bra den här gången. Annars gör jag inte så mycket, eftersom jag legat hemma så pass länge nu, men om allt går som det ska blir det skola för hela slanten nästa vecka, om inte redan på torsdag (hoppas hoppas hoppas!!) ikväll blir det nog film och glass med mamman. Jag hoppas att ni mår bättre än en viss annan. Puss&kram

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg