Det gör så ont att inte veta.

Jag borde sätta upp mål. jag borde vilja något med mitt liv. se fram emot saker. jag har börjat försöka göra det nu. jag har rätt mycket fint i mitt liv. egentligen. men man ser det inte riktigt så. om man är deprimerad. och känner sig hopplös.

men jag var på tidningen idag. det gick bra. jag fick massvis med energi. lyckorus. vill bara behålla det. och jag tänker kämpa för det nu. jag måste ändra allt. verkligen. kan inte dricka såhär mycket längre. måste sluta rymma. och hitta lyckan. hitta mig själv. göra sådant jag förr gjorde varje dag. fan fan fan hur blev det såhär.

men jag tänker sätta upp mål nu. jag tänker kämpa för att få stanna kvar på tidningen. där skulle jag verkligen trivas. jag skulle vilja hitta mitt dröm boende att fylla med allt fint jag äger. men mest av allt vill jag bara hitta tillbaka till mig själv. och verkligen stanna där. ♡

(och jag är så himla glad att jag har vänner som ställer upp, en himla massa kärlek till er.)

Kommentarer

Populära inlägg