När en är sjuk är det soffläge som gäller.

Hej.
Det är torsdag och jag får snart helg. Jag vet inte om jag är så glad över det eftersom jag är förkyld, hostig och febrig. Det blir med andra ord en rätt lugn helg för mig i soffan. Men det ska bli rätt skönt, jag har börjat läsa en bok som känns lovande, Allting början av Karolina Ramqvist. Imorgon blir det nog brödbak också.
Ikväll däremot funderar jag på om jag ska orka mig ner på stan, det är shoppingkväll i gallerian med en massa bra erbjudanden. Egentligen ska jag ju inte ha någonting, försöker att spara pengar inför Portugalresan i maj men vet inte om jag kan hålla mig. Skulle behöva nya underkläder och lite baskläder. Annars så går dagarna rätt fort nu, våren närmar sig med stormsteg och sommaren likaså, en del av mig är stressad medan en del av mig vill att det bara ska bli sommar, och framförallt, september.
Nu tänkte jag värma min lunch innan jag ska iväg och fotografera till en artikel. Det kan hända att jag kompar ut en stund tidigare idag, det är jag värd.

Kommentarer

Populära inlägg