Ingen söndagsångest i sikte.

Söndag kväll och snart går man och lägger sig och vips så har en ny jobbvecka startat. Men det känns faktiskt inte allt för tungt den här gången. Jag och Nils har bestämt att vi ska göra något mysigt nästa lördag, kanske åka till Uppsala eller något. Då har man att se fram emot hela veckan, sådant behövs.

Annars har helgen varit fin. Jag åt god mat och myste med Nils i fredags, tittade på The theory of everything och Big hero 6. Så bra båda två. På lördag på dagen var jag på loppis och på kvällen kom Frida hit, vi köpte pizza, tittade på Melodifestivalen och pratade. Senare skulle vi på en rockklubb i stan men ångrade oss i sista stund, svängde förbi en annan pub men gick rätt snart hem till mig igen.

Idag har jag mest bara legat i soffan. Vaknade tidigt och tog en promenad. Sen kom Linus hit och vi har tittat på Ufc hela dagen. Nu vid 18 tiden gjorde jag ett tyck och började baka bröd, det är alldeles strax klart så det blir kvällsfika när Nils kommer hem.

Kommentarer

Populära inlägg