Det här med måndagar har jag aldrig förstått mig på.

Hej.
Helgen är över och det är måndag idag. Veckans värsta dag måste ju ändå vara idag. Jag är trött i huvudet, tittar ut och ser att det duggregnar och tänker att jag inte har något god matlåda med mig idag. Men tröstar mig med att när jag slutar idag ska jag kika en sväng på stan och leta presenter till Nils som fyller år. Jag ska även kika in på Ånyo.
Den här helgen har varit konstig. I fredags var en bra dag, jag och Nils åkte in till Gävle för att äta middag ute och lyssna på Ane Brun på Konserthuset, det var fint, trots att jag varit förkyld och hängig. Lördagen var mest bara seg.
Igår var vi i Valbo en sväng sen lagade vi middag och tittade på dokumentär. Och det var väl den helgen det.
Jag hoppas att den här veckan går fort. För i helgen fyller världens finaste Tilde fyra år. Och min Nils blir 29, dubbelkalas alltså! Mycket bra.

Kommentarer

Populära inlägg