Så trött men glad ändå.

Hej! Jag tror jag aldrig har varit så här måndagstrött, ungefär någonsin. Men nu har jag i alla fall bestämt mig. Några fler utekvällar lär det inte bli på ett tag, så fruktansvärt trött på allt vad Sandvikens uteliv har att erbjuda, har liksom ingenting att hämta längre. Jag har nykter i fredags, och jag tror inte ens jag behöver säga hur jäkla glad jag var i lördags. Vakna tidigt, äta lyxfrukost, ta en promenad i solsken och sitta ute på balkong och sola innan man far iväg på kalas i Åshammar. Så himla skönt.
I helgen hoppas jag att det blir finväder. Isåfall kanske jag och Nils åker till hans stuga. Annars ska jag bara vara hemma. Grilla och mysa runt.
Ikväll har jag lagat spagetti med köttfärssås och varit ute och promenerat. När Nils kommer hem från tandläkaren ska vi titta på film sen somnar vi nog innan 21 båda två. Galet trött.
Imorgon är jag ledig men ska jobba en stund på kvällskvisten i alla fall. Men på dagen ska jag promenera, tvätta, handla och ta en sväng till Valbo.

Kommentarer

Populära inlägg