Det sprakar och spricker.

Det är så tomt och tyst här. Har haft fullt upp med att leva nu när vädret varit fint. Jobbar som vanligt ett par dagar i veckan, försöker promenera på kvällarna sen äter det plötsligt sent och man somnar och vaknar upp till en ny dag. Just nu på jobbet håller jag på att jobba med en bostadsbilaga, utöver den ordinarie tidningen. De tar på krafterna. Men jag hoppas att det blir bra när det är klart. Det är så mycket som händer just nu. Det är många känslor som florerar den här tiden på året. Som påminner mig. Det är rätt fint nu när jag tänker efter. Det är fint att man aldrig kommer att glömma. Den här helgen har varit fin. Jag har varit ledig sedan i torsdag så på så sätt ska det bli skönt att återgå till jobbet imorgon. Igår drack jag först vin med Jessica sen cyklade jag hem till Madde, innan vi begav oss ut i natten. Nu ska jag koka mig en kopp te och titta på Sopranos. Sen kommer jag somna som ett barn vid 21. Sorgligt med sant.

Kommentarer

Populära inlägg