Halldrömmarna fortsätter.

Hej! Måndag igen och en ny arbetsvecka har startat. Jag ser fram emot veckan, har en del roligt jobb inplanerat. Jag ska också börja jobba med bostadsbilagan som kommer ut i början av oktober. Det ska bli så kul!

.. Angående hallen så har Nils börjat måla trappan och fodret runt ytterdörren, vilken skillnad! Och jag sitter och funderar på hur jag ska inreda sedan. Jag tror jag i alla fall ska ha två prints på en av väggarna (letar febrilt efter fina ramar på loppis), sen funderar jag på hur man ska göra med upphängning av kläder, skulle vara smidigt att ha något direkt vid ytterdörren men samtidigt är det så smalt där. Just nu finns det tre potentiella ytor som skulle kunna bli förvaring.

Vad jag vill ha till hallen:
- En taklampa.
- Två fina ramar att ha mina prints i.
- Platsbyggt skoställ eller elfa förvaringssystem.
- En ampel att hänga en fin växt i vid fönstret vid trappan (tror det skulle kunna bli fint).
- Muuto dots att ha på väggen direkt innanför dörren, eller något annan upphägningssystem.

Kommentarer

Populära inlägg