Havsbad och fiske. Och ikväll fotbollsfinal.

vad tyst det är här. Men nu om dagarna skriver jag ner mina ord i ett block istället, på det sättet kan man skriva överallt. Datorn är lite otymplig att ta med sig.
I fredags åkte jag och N till hans föräldrars stuga i Söderhamn, det blev mycket sol, bad och fiske. Vi kom hem igår kväll och då blev det en snabbvisit i soffan innan jag slocknade.
Ikväll ska vi titta på fotbollsfinalen hos Daniel och Linda på Gävlevägen, tror jag, och imorgon ska jag och mamman åka till Valbo och strosa lite, och äta lunch. Imorgon har jag även min sista semesterdag, känns både bra och dåligt, men på sätt och vis längtar jag efter lite rutiner, trots att det känns jäkligt skönt att sova länge och göra absolut ingenting på dagarna.
Nä nu ska jag fixa och dona lite, innan vi ska traska iväg.

Kommentarer

Populära inlägg