Den här hösten kommer att döda mig.

Lyssnar på Mumford & Sons nya album och hjärtat slår dubbelslag, lagar middag med tända ljus och ett leende. vill känna mig tillfreds. borde känna mig tillfreds. varför känner jag mig inte tillfreds? det är för mörkt här. för långt bort. har svårt att koncentrera mig. saknar dom som fyller mitt hjärta. STRESS. jag behöver någonting. vad behöver jag? vill vara ensam. kan inte vara ensam. så-jävla-splittrad. alla dagar är inte så. men idag. hittar mig själv på botten. fortsätter låtsas att allt är bra. för det är ju så himla bra egentligen? liten och bortglömd för världen. måste-sluta-tänka. tror hela tiden att det här inte är meningen. att det inte är meningen att det ska vara såhär. jag känner mig inte hemma här. men vad är hemma? känner mig mest borta hela tiden. aldrig här.

Kommentarer

  1. fina du Ida, kom ihåg att du är så bra och vi ska göra den här hösten/vintern fin <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg